суббота, 27 октября 2018 г.

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის  გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:   ციალა  გაგლოშვილი
საგანი:  ქარული ენა
სწავლების საფეხური:  მე-5 კლასი
მოსწავლთა რაოდენობა:  25
გაკვეთილის თემა:   რ.ინანიშვილის „მუხა“
გაკვეთილის მიზანი: 
მოსწავლემ შეძლოს პერსონაჟის ფიქრების,  განცდების და  ემოციების ამოცნობა.
მოსწავლეები  შეძლებენ არგუმენტირებულ მსჯელობას, პერსონაჟის დადებითი და უარყოფითი თვისებების ამოცნობას, ტექსტის გააზრებას და თანამშრომლობითი მუშაობის უნარებს განივითარებენ.

ქართ.დაწყ.(V).2 . მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა და გაგება-გააზრება; ტექსტებზე მსჯელობა და დასკვნის გამოტანა.
მოსწავლე:

       წარმოაჩენს ნაწარმოების პერსონაჟს სხვადასხვა კუთხით (მიუთითებს მის როგორც დადებით, ისე უარყოფით თვისებებზე);
       ყურადღებას ამახვილებს დეტალებზე (მაგ., პერსონაჟის დახასიათებისას);
       გამოაქვს დასკვნა ტექსტში მოცემული ინფორმაციის საფუძველზე;


ქართ.დაწყ.(v).3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ნაცნობი ტექსტების ინტერპრეტირება და შეფასება; მათ მიმართ პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა; მხატვრული ნაწარმოების ესთეტიკური შეფასება (საწყის დონეზე).

       გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას საინფორმაციო ტექსტებში გადმოცემული ფაქტების მიმართ (დადებითად/უარყოფითად ვაფასებ; აღმაფრთოვანა/აღმაშფოთა და სხვ.);

N
აქტივობის  აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)
1
მოსწავლლებს დავუსვამ შეკითხვებს:
გინანიათ თუ არა თქვენი საქციელი?
გქონიათ  თუ არა  დანაშაულის გრძნობა?
თქვენი აზრით, მსგავსი განცდები შეიძლება თუ არა დაგებადოს ცხოველებისა და მცენარეების მიმართ?
შეკითხვების დასმა
მთელი კლასი
პროექტორის გამოყენებით მუხის ფოტოების ჩვენება

      2
ჩამოთვალეთ დამოკიდებულების(ემოციების) გამომხატველი სიტყვები

შეკითხვების დასმა
მთელი კლასი
თვალსაჩინიოდ დაწერილი სიტყვები  დაფაზე: თანაგრძნობა,  გულგრილობა,  სიყვარული , სინანული, მზრუნველობა, მეგობრობა, ალერსი, ტკივილი, უდარდელობა...

     3
ტექსტის წაკითხვას
დემონსტრირებას ვუკეთებ .შემდეგ მოსწავლეები თვითონ  კითხულობენ ტექსტს და თითოეული პერსონაჟის ქმედება  უნდა განსაზღვრონ ამ სიტყვებით.



T დიაგრამა
პერსონაჟის დადებითი და უარყოფითი თვისებების ჩამოწერა



Комментариев нет:

Отправить комментарий