გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი: ციალა გაგლოშვილი
საგანი: ქარული ენა
სწავლების
საფეხური: მე-5 კლასი
მოსწავლთა
რაოდენობა: 25
გაკვეთილის
თემა: რ.ინანიშვილის „მუხა“
გაკვეთილის
მიზანი:
მოსწავლემ
შეძლოს პერსონაჟის ფიქრების, განცდების და ემოციების ამოცნობა.
მოსწავლეები შეძლებენ
არგუმენტირებულ მსჯელობას, პერსონაჟის დადებითი და უარყოფითი თვისებების ამოცნობას,
ტექსტის გააზრებას და თანამშრომლობითი მუშაობის უნარებს განივითარებენ.
ქართ.დაწყ.(V).2
. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის
ტექსტების მოსმენა და გაგება-გააზრება; ტექსტებზე მსჯელობა და დასკვნის გამოტანა.
მოსწავლე:
➢
წარმოაჩენს
ნაწარმოების პერსონაჟს სხვადასხვა კუთხით (მიუთითებს მის როგორც დადებით, ისე უარყოფით თვისებებზე);
➢
ყურადღებას
ამახვილებს დეტალებზე (მაგ., პერსონაჟის დახასიათებისას);
➢
გამოაქვს
დასკვნა ტექსტში მოცემული ინფორმაციის საფუძველზე;
ქართ.დაწყ.(v).3.
მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის
ნაცნობი ტექსტების ინტერპრეტირება და
შეფასება; მათ მიმართ პირადი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა; მხატვრული ნაწარმოების
ესთეტიკური შეფასება (საწყის დონეზე).
➢
გამოხატავს
საკუთარ დამოკიდებულებას საინფორმაციო ტექსტებში გადმოცემული ფაქტების მიმართ (დადებითად/უარყოფითად ვაფასებ; აღმაფრთოვანა/აღმაშფოთა და სხვ.);
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
მოსწავლლებს
დავუსვამ შეკითხვებს:
გინანიათ
თუ არა თქვენი საქციელი?
გქონიათ თუ არა
დანაშაულის გრძნობა?
თქვენი
აზრით, მსგავსი განცდები შეიძლება თუ არა დაგებადოს ცხოველებისა და მცენარეების მიმართ?
|
შეკითხვების
დასმა
|
მთელი
კლასი
|
პროექტორის
გამოყენებით მუხის ფოტოების ჩვენება
|
|
2
|
ჩამოთვალეთ
დამოკიდებულების(ემოციების) გამომხატველი სიტყვები
|
შეკითხვების
დასმა
|
მთელი
კლასი
|
თვალსაჩინიოდ
დაწერილი სიტყვები დაფაზე: თანაგრძნობა, გულგრილობა,
სიყვარული , სინანული, მზრუნველობა, მეგობრობა, ალერსი, ტკივილი, უდარდელობა...
|
|
3
|
ტექსტის
წაკითხვას
დემონსტრირებას
ვუკეთებ .შემდეგ მოსწავლეები თვითონ კითხულობენ
ტექსტს და თითოეული პერსონაჟის ქმედება უნდა
განსაზღვრონ ამ სიტყვებით.
|
|
|
T
დიაგრამა
პერსონაჟის
დადებითი და უარყოფითი თვისებების ჩამოწერა
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий